Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Wsłuchiwanie się w głos klientów powinno stać się biznesem każdej firmy” – Tom Peters

Realizujemy badania rynku i badania marketingowe metodami ilościowymi i jakościowymi.

Prowadzimy badania ogólnopolskie lub w danym regionie czy mieście.

Badania prowadzimy kompleksowo od planowania projektu i doboru metodologii i narzędzi badawczych, po analizę wyników badań, opracowanie raportu i prezentacji oraz przełożenie wyników badania na konkretne decyzje i działania.

Oferujemy badania w następującym zakresie:

ANALIZA DANYCH ZASTANYCH (DESK RESEARCH):

  • analizy branżowe oparte o źródła zastane
  • analizy danych statystycznych, ekonomiczno-gospodarczych, itp.

BADANIA WIELKOŚCI RYNKU:

  • analiza trendów i rozwoju rynku
  • określenie wielkości rynku
  • opracowanie udziałów rynkowych głównych graczy
  • prognoza popytu i podaży

ANALIZA RYNKU I ANALIZA KONKURENCJI:

  • atrakcyjność rynku i poszczególnych jego segmentów, dynamika rozwoju rynku
  • przegląd nabywców, ocena potrzeb nabywców, motywacja zakupów
  • badania konkurencji, pozycja i strategia konkurentów
  • obserwacja zewnętrznego otoczenia oraz zmian, jakie mogą wpłynąć na rozwój i funkcjonowanie firmy

BADANIA SATYSFAKCJI I LOJALNOŚCI KLIENTÓW:

  • badania na potrzeby normy ISO
  • oszacowanie udziału firmy w dostawach produktów i usług dla klientów
  • ocena zadowolenia klientów z produktów i usług firmy oraz konkurencji
  • wskazanie mocnych i słabych stron firmy i jej konkurentów
  • analiza stopnia lojalności klientów firmy i konkurencji
  • wskazanie obszarów w relacji z klientami wymagających poprawy lub udoskonalenia

BADANIA TYPU “TAJEMNICZY KLIENT”:

  • ocena stopnia realizacji standardów obsługi klientów
  • diagnoza zachowania pracowników i ocena stopnia zainteresowania potrzebami klientów
  • ocena jakości usług
  • badanie stopnia umiejętności rozwiązywania problemów klientów
  • diagnoza mocnych i słabych stron obsługi klientów

BADANIA KLIMATU ORGANIZACYJNEGO I ZADOWOLENIA PRACOWNIKÓW:

  • diagnoza zadowolenia pracowników z pracy w firmie
  • przegląd potrzeb pracowników
  • analiza mocnych i słabych
  • stron organizacji pracy w firmie

BADANIA ZNAJOMOŚCI I WIZERUNKU MARKI:

  • diagnoza siły i potencjału marki
  • wielowymiarowe pozycjonowanie marki w oparciu o cechy funkcjonalne i osobowościowe
  • pozycjonowanie marki na tle konkurencji

BADANIA SEGMENTACJI:

  • podział grupy docelowej odbiorców na jednorodne grupy
  • analiza poszczególnych segmentów pod względem cech użytkowania produktu lub usługi
  • wybór najbardziej atrakcyjnych docelowych grup klientów oraz efektywnych metod dotarcia i komunikacji z rynkiem

BADANIA SKUTECZNOŚCI DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH:

  • diagnoza skuteczności i atrakcyjności różnych form promocji i reklamy
  • analiza stopnia dotarcia z przekazem do docelowej grupy odbiorców
  • ocena stopnia reakcji klientów na przekaz marketingowy
  • testowanie materiałów promocyjnych firmy

BADANIA EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH

  • analiza obecności i dostępności produktów w punktach sprzedaży (w tym na tle konkurencji)
  • przedstawienie rotacji produktów na półce
  • obserwacja zmienności cen w punktach sprzedaży

BADANIA CENOWE:

  • badanie stopnia zainteresowania nabywców produktem lub usługą przy określonej cenie
  • analiza wrażliwości cenowej
  • analiza bezpośredniej akceptacji cen

Stosujemy następujące metody i techniki badawcze:

  • badania ilościowe – CATI (wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo),
  • wywiady bezpośrednie realizowane w domach, w sklepach, w pracy, w miejscach publicznych, za pośrednictwem Internetu
  • badania jakościowe – IDI (indywidualne wywiady pogłębione), FGI (badania fokusowe),
  • techniki projekcyjne, burze mózgów, badania eksperckie
  • analizy desk research – analizy realizowane w oparciu o dane zastane
  • Badania Mystery Shopping

Grupy badawcze:

Szczególnie duże doświadczenie posiadamy w realizacji badań wśród następujących grup respondentów:

  • biura projektowe
  • centra handlowe
  • dystrybutorzy mat. bud.
  • firmy wykonawcze
  • hurtownie i sklepy detaliczne
  • klienci indywidualni
  • laboratoria medyczne
  • lekarze
  • odbiorcy Internetu
  • mieszkańcy miast i gmin
  • odbiorcy usług telekomunikacyjnych
  • podmioty gospodarcze
  • producenci
  • prezesi i dyrektorzy – decydenci
  • przedszkola
  • szkoły
  • szpitale
  • zakłady energetyczne
  • uczniowie
  • nauczyciele
  • eksperci różnych dziedzin
JAK PRACUJEMY?

Gwarantujemy pełen profesjonalizm, rzetelność i wysoką jakość usług. Dbamy o to, aby Twoja firma czy instytucja odniosła jak największe efekty w postaci wiarygodnych danych, sprawnie zrealizowanego projektu oraz skutecznych działań rozwoju.

Zapraszam do współpracy:

 Violetta Rutkowska – właściciel, badacz rynku, trener mentalny, trener biznesu

Nasza misja:

Wspieramy firmy, samorządy i instytucje w ich rozwoju i wyznaczaniu kierunków działań poprzez rzetelne badania, skuteczne metody i konkretne dane.

Jesteśmy skuteczni, profesjonalni i kreatywni, z takim partnerem łatwiej jest zarządzać firmą czy instytucją i spokojnie realizować planowane projekty.

Adres
Gostynin
ul. PCK 10
Social Media
Synergia Poland © 2025. All Rights Reserved. | Polityka Prywatności