Czy wiesz, jak wielu przedsiębiorców popełnia błąd, ignorując badania potrzeb klientów❓
Ten błąd może Cię wiele kosztować:
🎯 NIETRAFIONE DECYZJE
🎯 BRAK KLIENTÓW
🎯 STRACONA SZANSA NA WIĘKSZE PRZYCHODY
Intuicja w biznesie jest bardzo ważna. Każdy przedsiębiorca musi mieć jakąś wizję, jednak opierając się wyłącznie na swoich przeczuciach możesz odebrać sobie szanse na osiągnięcie lepszych efektów.
Spotykam się z 3 powszechnymi MITAMI, które powstrzymują przedsiębiorców przez prowadzeniem badań potrzeb klientów.
🔴 Mit 1: „ZNAM SWOICH KLIENTÓW, WIEM CZEGO POTRZEBUJĄ”
Na pewno❓
Nawet najbardziej doświadczeni przedsiębiorcy nie są w stanie przewidzieć dokładnie, czego konsumenci chcą. Badania potrzeb klientów pomagają uzyskać rzetelne informacje, które umożliwiają podejmowanie bardziej świadomych decyzji biznesowych.
🔴 Mit 2: „BADANIA SĄ ZBYT DROGIE I CZASOCHŁONNE”
Może kiedyś były, dzisiaj nie są.
Badania potrzeb klientów mogą być dostosowane do budżetu i czasu, jakim dysponuje firma. Nawet proste ankiety online lub wywiady z klientami mogą dostarczyć cennych informacji, które pomogą uniknąć kosztownych pomyłek. Mamy obecnie wiele systemów do badań online, które nie są czasochłonne i kosztują niewiele a czasem nic nie kosztują.
🔴 Mit 3: „MAM UNIKALNY PRODUKT, WIĘC NIE POTRZEBUJĘ BADAŃ”
Really❓
Nawet jeśli masz unikalny produkt, badania potrzeb klientów są kluczowe do zrozumienia, jak go wdrożyć na rynek w sposób, który przyciągnie uwagę i zainteresowanie potencjalnych nabywców.
‼️
Zachęcam do korzystania z badania potrzeb klientów, są jak mapa drogowa, pozwalają obierać dobre kierunki, a te prowadzą skutecznie do celu.
🔴 A Twój cel to:
WIĘKSZA GRUPA KLIENTÓW i WIĘKSZE PRZYCHODY.