SZKOLENIA – BADANIA POTRZEB KLIENTÓW – BADANIA SATYSFAKCJI KLIENTÓW – ZARZĄDZANIE SATYSFAKCJĄ KLIENTA
Prowadzę szkolenia wg. własnych autorskich programów szkoleniowych w następujących obszarach:
- Szkolenie – Badanie satysfakcji klientów
- Szkolenie – Zarządzanie satysfakcją klienta
- Szkolenie – Badania marketingowe (ilościowe i jakościowe) kluczem do skutecznych decyzji marketingowych
- Szkolenie – Badania społeczne – skuteczne metody, raportowanie, wnioskowanie.
Szkolenia mają charakter interaktywnych warsztatów, podczas których stosowane są różne metody prowadzenia zajęć, ale wszystkie wykorzystywane techniki charakteryzują się dążeniem do pobudzania aktywności i partycypacji uczestników.
Podstawą moich szkoleń jest dzielenie się wiedzą praktyczną i wieloletnim doświadczeniem zdobytym podczas realizacji projektów badawczych. Pokazuję przykładowe (realne) badania z różnych sektorów, omawiam ich mocne i słabe strony oraz analizuję uzyskane wyniki i wyciągnięte wnioski. Wszystko to daje uczestnikom wiedzę merytoryczną, ale przede wszystkim praktyczne zastosowanie wiedzy w realnych działaniach firmy/instytucji.
Podczas szkoleń wykorzystuję: ćwiczenia grupowe i indywidualne, odgrywanie ról, scenki, burze mózgów, dyskusje, prezentacje, mini-wykłady, testy i kwestionariusze.
W ramach szkoleń oferujemy następujące usługi:
- diagnozę potrzeb szkoleniowych firmy/instytucji
- przygotowanie programu szkolenia i materiałów szkoleniowych dostosowanych do potrzeb firmy/instytucji
- przeprowadzenie szkolenia
- raport podsumowujący szkolenie i jego rezultaty.
Pobierz przykładowe oferty szkoleń
BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA I ZARZĄDZANIE SATYSFAKCJĄ KLIENTA W PRZEDSIĘBIORSTWIE
ILOŚCIOWE BADANIA MARKETINGOWE KLUCZEM DO SKUTECZNYCH DECYZJI
MARKETINGOWYCH